کتاب «روان شناسی تبلیغات» نوشته باب ام. فنیس، ولف گانگ اشتروب با ترجمه محسن شاهین پور و سمیه اولی در برنامه چراغ مطالعه نقد و بررسی میشود.
در کتاب روان شناسی تبلیغات که توسط محسن شاهین پور و همسرش سمیه اولی ترجمه شده و سوره مهر آن را منتشر کرده است، به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته میشود. همچنین این کتاب، تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرفکننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی«منتقل» میشوند را در برمیگیرد.
چهارمین قسمت چراغ مطالعه امشب ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه چهار میرود.
نظر شما