دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
علاقه‌مندان به حاج صادق آهنگران، به غرفه یا زهرا (س) سر بزنید!

مسئول غرفه انتشارات یا زهرا (س) ضمن توضیح درباره جدیدترین و پرمخاطب‌ترین آثار این انتشارات، درباره کتاب‌های مرتبط با هنرمندان انقلابی همچون حاج صادق آهنگران و کتاب دو جلدی «نوحه‌های حاج آقا آهنگران» توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مصطفی قاسمی مسئول غرفه انتشارات یا زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا با بیان اینکه تعدادی از کتاب‌هایی که در این دوره از نمایشگاه کتاب عرضه کردیم مربوط به شهدا و دفاع مقدس هستند. گفت: کتاب «ذوالفقار» و «حاج قاسم» از جمله این کتاب‌ها هستند. کتاب «حاج قاسم» مربوط به خاطرات سردار سلیمانی است. همچنین کتاب‌هایی را درباره شهدای –شاخص- دیگر مانند شهید بابایی، زین الدین و باکری در نمایشگاه عرضه کردیم.
 
وی افزود: در این غرفه خاطراتی را درباره کسانی که در انقلاب اسلامی بیش از همه خدمت کرده‌اند عرضه می‌کنیم مانند کتاب «حضرت یار» که درباره رهبر معظم انقلاب است. این کتاب براساس خاطرات خود گفته رهبر انقلاب است.
 
قاسمی با بیان اینکه کتاب‌هایی درباره شهدای مدافع حرم داریم، گفت: از هنرمندانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم نقش آفرین بودند آثاری را داریم. یک اثر شاخص در این بخش مربوط به حاج صادق آهنگران است. عنوان کتاب «نوحه‌های حاج آقا آهنگران» انتخاب شده که جلد اول و دوم آن به قلم علی اکبری مزدآبادی (مدیر انتشارات یا زهرا (س)) است.
 
وی گفت: از مهم‌ترین کتاب‌هایی که در نمایشگاه داریم می‌توان به کتاب‌هایی درباره حاج قاسم اشاره کرد که در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه شده است. به زودی نیز کتابی درباره «شهید باکری» از سوی انتشارات یا زهرا (س) عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها