چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
استقبال اقشار مختلف مردم از آثار دفاع‌مقدس رو به گسترش است/ روایت‌های برگزیده را منتشر می‌کنیم

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: آثار دفاع مقدس در کشور ما با پیگیری و حمایت مقام معظم رهبری روز به روز بین اقشار مختلف مردم در حال گسترش و مطالبه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ هدایای دومین دوره طرح شهید ابومهدی المهندس به برندگان سفر زیارت کربلا در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از ناشران و برگزیدگان اهدا شد. 

این برنامه با حضور علی رمضانی، مدیر عمل خانه کتاب و ادبیات ایران و حمعی از ناشران برگزیده از جمله روایت فتح، 27 بعثت و خط مقدم، برگزار شد. 

رمضانی در این مراسم با تبریک به برگزیدگان سفر معنوی کربلا گفت: بانیان این جلسه و برگزیدگانی که راهیان کربلا هستند رزقی است که خداوند متعال عنایت کرده است و خوشحالیم که خانه کتاب و ادبیات ایران میزبان این جلسه نورانی بوده است. درود می‌فرستیم به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و  مدافع حرم به خصوص شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که بانی این جلسه امروز است.

وی افزود: تشکر می‌کنم از مجموعه ناشران دفاع مقدس که با این کار مستمر به ما یادآوری می‌کنند که کتاب‌هایی که با عنوان دفاع مقدس منتشر می‌کنند کربلاست و انتهای این مسیر عاشوراست و سالکان این مسیر شهدا هستند. امیدوارم خدای متعال به واسطه این کار ارزشمندی که انجام دادند برکت و خیر مستمر عطا کند و در کارشان که انتشار صحنه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و زمزمه‌های عاشورایی ‌آن‌ها با شهدای کربلا و امام حسین است موفق باشند.

 مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: آثار دفاع مقدس در کشور ما با پیگیری و حمایت مقام معظم رهبری روز به روز بین اقشار مختلف مردم درحال گسترش و مطالبه بیشتر است. هرکدام از ناشران حاضر در این مراسم خاطراتی از استقبال مردم چه در نمایشگاه و چه بازخوردها دارند. شهدای جنگ و مدافع حرم که سرچشمه‌های تحول هستند موجب تحول اجتماعی هستند. 

امیدوارم برگزیدگان که از بین هزار نفر انتخاب شدند و دعوت‌شدگان اربعین هستند اهمیت و قدر این جایزه را بدانند. حتما عنایتی بوده که این سفر رزق شما شده است. امیدوارم ما را هم در این طریق شریک کنند. از برکات عرصه دفاع مقدس این طور کارها است. اعلام آمادگی می‌کنیم اگر ناشران هم متکفل شوند به برگزیدگان این دوره و دوره‌های قبل نکاتی در خصوص روایت‌نویسی آموزش دهیم تا روایت‌های اعضای این جلسه از نمایشگاه کتاب تا حرم امام حسین(ع) نوشته شود، ما استقبال می‌کنیم که روایت‌های عزیزان را منتشر کنیم.

در ادامه برنامه جوایز به برندگان سفر کربلا اهدا شد. اسامی برندگان در ادامه آمده است:
محمد ابراهيم دری 
محمد مهدي خاكسار
محمد ساديسون ياخون 
حنانه نهاردانی 
پروين ولي پور 
محمد امين ابراهيم نژاد
غلامرضا كريمي
عليرضا صادقي
ليلا احساني
معصومه زهرا كار 
مهديه احساني
زهرا عامري فرد
سيده زهرا رحيمي
عبداله أميري مقدم
روح الله الیاسی نژاد
سید مهدی مختاری
منوچهر فدائی
زهره کاظمی
محمد خاکسار
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها