یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
رونمایی از 3 عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیون لرستان در دفاع مقدس

لرستان - دبیر کنگره شهدای روحانی لرستان از رونمایی سه عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیون لرستان در دفاع مقدس در این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مجبتی نورالحسینی روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اجلاسیه گرامیداشت ۵۸ شهید روحانی و طلبه لرستان ذیل کنگره ۶۵۵۵ شهید استان روز دوشنبه در خرم‌‌آباد برگزار خواهد شد.
 
دبیر کنگره شهدای روحانی لرستان به حضور تأثیرگذار روحانیون در میدان‌های جهاد و مبارزه به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آنان بزرگمردانی بودند که در دوران جبهه و جنگ علاوه بر نقش هدایت‌گری و روشنگری در خط مقدم جنگیدند و به مقام رفیع شهادت رسیدند.
 
وی افزود: در این کنگره از سه عنوان کتاب شامل دو عنوان مکتوب و یک عنوان  صوتی و همچنی یک نرم‌افزار با موضوع روحانیون و نقش آنها در دفاع مقدس است رونمایی خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام نورالحسینی ادامه داد: یک سرود دو زبانه لری و فارسی ویژه این اجلاسیه نیز در این کنگره رونمایی خواهد شد، همچنین یادمان این اجلاسیه در حاشیه کنگره برپا می‌شود.
 
دبیر برگزاری کنگره روحانیون لرستان با بیان اینکه سخنران ویژه کشوری مهمان این مراسم خواهد بود افزود:  حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان، مسئول  مؤسسه تفحص سیره شهدا در این مراسم به روایت‌گرای خواهد پرداخت.
 
حجت‌الاسلام نورالحسینی با بیان اینکه کنگره ۵۸ شهید روحانی لرستان دوشنبه ساعت ۹:۳۰ در مصلی الغدیر برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با حضور علما و روحانیون و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها