سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۳
انتشارات زائر با 180 عنوان كتاب مي‌آيد

انتشارات زائر در بيست ‌و‌ دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با 180 عنوان كتاب حضور فعالي را در عرصه كتاب‌هاي مذهبي خواهد داشت._

حسن رنجبر، مسوول توزيع كتاب انتشارات زائر، در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: 30 عنوان كتاب از كتاب‌هاي قابل عرضه انتشارات زائر در نمايشگاه كتاب، از آثار چاپ اول خواهند بود.

وي عنوان كرد: در دو سال اخير به دليل برگزاري نمايشگاه كتاب در مصلاي تهران، فضاي نمايشگاه به كتاب‌هاي مذهبي نزديك‌تر و همچنين ازدحام جمعيت و مشكلات جانبي ديگر در آن كمتر بود.

رنجبر با بيان اين‌كه «بيشتر مراجعان و خريداران كتاب‌هاي مذهبي در نمايشگاه كتاب را ارگان‌ها، موسسات و ادارات تشكيل مي‌دهند» تاكيد كرد: تك‌فروشي‌ كتاب‌ در نمايشگاه نسبت به فروشي كلي، كمتر انجام مي‌شود.

مسوول توزيع كتاب انتشارات زائر تاكيد كرد: اغلب انتشارات دانشگاهي، بيشترين آمار رضايت از نمايشگاه را دارند. ناشران مذهبي نيز بايد براي جذب مردم به سمت غرفه‌هايشان طرح‌هاي مختلفي را ارائه دهند.

وي در پايان عنوان كرد:‌ اميدواريم امسال با وجود كتاب‌هاي مختلف به ويژه آثار چاپ اول، مردم را بيشتر از هميشه به سمت كتاب‌هاي ديني و مذهبي جذب كنيم.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط