شنبه ۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵
«آنچه درباره کودکان و نوجوانان باید بدانیم» به چاپ سوم مي‌رسد

روش‌هاي علمي روان‌شناسي بر مبناي ديدگاه‌هاي ديني در تربيت فرزندان با ويرايش دوم و تحت عنوان «آنچه درباره کودکان و نوجوانان باید بدانیم» تأليف رضا فرهادیان از سوي موسسه بوستان كتاب منتشر مي‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اين كتاب حاصل هفت گفتار از دانشوران علوم تربیتی در موسسه فرهنگی توحید قم است.

وي افزود:‌ در اين اثر همراه با ارايه اطلاعاتي در زمينه تربيت و پرورش كودكان و نوجوانان به سوالاتي نظير «پدران، مادران و مربیان، باید چه چیزهایی درباره کودکان و نوجوانان بدانند؟» و «چه شناخت‌هایی به دست‌آورند تا در تربیت آنان، کامیاب گردند؟» پاسخ‌هاي علمي و روان‌شناسانه‌ داده مي‌شود.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب بيان كرد: اين نوشتار حاوی نکته‌های ظریفی در موضوعاتي نظير عوامل اکتسابی تربیت، خودشناسی کودکان، پرورش اخلاقی دانش‌آموزان، تربیت وارونه، ویژگی‌های شخصیتی کودک، نقش تعامل خانه، مدرسه و رسانه در گرایش کودکان به نماز است. 

پيش از اين نيز از اين نوسنده كتاب‌هاي «آنچه یک جوان باید بداند، ویژه دختران»، «آنچه یک جوان باید بداند؛ ویژه پسران»، «معلم محبوب، شرایط مقبول، مدرسه مطلوب، راهبردهای عملی»، «آنچه والدین و مربیان باید بدانند» و «مبانی تعلیم و تربیت در قرآن و احادیث» چاپ و منتشر شده است. 

چاپ سوم كتاب «آنچه درباره کودکان و نوجوانان باید بدانیم» در شمارگان 3000 نسخه، قطع رقعي و جلد شوميز به زودي از سوي موسسه بوستان كتاب منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط