یکشنبه ۲۸ تیر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶
المپيك تابستاني منتشر شد

شماره تابستاني کتاب(فصلنامه) علمي ‌ـ پژوهشي «المپيک» اثر نشريه المپيک با بيان اطلاعاتي درباره موضوعات علم تربيت ‌بدني منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اين کتاب هر فصل با ارايه مجموعه‌اي از مطالب مختلف در حوزه علوم و گرايش‌هاي تربيت بدني منتشر مي‌شود مي‌تواند.

اثر حاضر در 12 فصل تنظيم شده است که از جمله آن‌ها مي‌توان به مقايسه فعاليت‌هاي الکتروميوگرافي عضلات اکستنسور و فلکسور زانو در دو شيوه مختلف حرکات اسکات، تجزيه و تحليل ويديوئي آسيب‌هاي بازيکنان فوتبال در جام ملت‌هاي آسيا 2007، اثر شدت تمرين بر غلظت آديپونکتين بافتي در موش صحرايي نر و تاثير يک دوره تمرينات حرکت درواني بر کيفيت زندگي بيماران مبتلا به پارکينسون اشاره کرد.

اين کتاب با بهره‌گيري از علم 15 متخصص تربيت‌ بدني و علوم ورزشي که به عنوان هيات تحريريه و با مسووليت دکتر عباسعلي گاييني(نويسنده حوزه تربيت بدني) به تهيه و تنظيم مطالب موجود مي‌پردازند، مي‌تواند منبع مناسبي براي کارشناسان و دانشجويان تربيت بدني و علوم ورزشي قرار گيرد.

کتاب(فصلنامه) علمي ‌ـ پژوهشي «المپيک» از سوي انتشارات کميته ملي المپيک و در شمارگان 1000 نسخه، 160 صفحه و قيمت 10000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط