شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۱
«مديريت منابع انساني در سازمان‌هاي ورزشي المپيک» در بازار نشر

کتاب «مديريت منابع انساني در سازمان‌هاي ورزشي المپيک» اثر «پاکيانتان چلا دوراي» و «آلبرتو مادلا» ترجمه شده توسط عليرضا اميدي، سميه صفري و اسماعيل اسکندري منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با بررسي يکي از گرايش‌هاي نوين رشته تربيت بدني و علوم ورزشي با عنوان مديريت منابع انساني و ارايه اطلاعات و مشکلات موجود در مسير اين رشته علمي، مي‌تواند براي دانشجويان رشته تربيت بدني و علوم ورزشي و همچنين براي مديران و کارشناسان ورزش موثر واقع شود.

اثر حاضر در شش فصل طراحي شده است. فصل اول بيان کننده ويژگي‌هاي سازمان‌هاي ورزشي المپيک از ديدگاه مديريت منابع انساني است و فصل دوم و سوم شامل اعمال منابع انساني و طرح سازماني و مديريت منابع انساني در سازمان‌هاي ورزشي المپيک مي‌شود. فصل چهارم تا ششم نيز به ارايه اطلاعاتي درباره مديريت تنوع در محل کار، رهبري و مديريت تغيير و منابع انساني مي‌پردازد.

علاوه بر فصل‌هاي کتاب، در ابتداي اين اثر، علايم اختصاري بسياري از سازمان‌ها و فدراسيون‌هاي مورد نياز کارشناسان و مديران تربيت‌بدني نيز آورده شده است.

در قسمتي از مقدمه کتاب آمده است: «مديريت در هر سازماني به ايجاد و هماهنگ‌سازي انواع مختلف منابع، مانند منابع مالي، تسهيلاتي، مواد و افراد(يعني منابع انساني) ارتباط دارد. بين تمام اين منابع، منابع انساني مهم‌ترين و مساله ساز‌ترين منبع است. منابع انساني مهم‌ترين منبع هستند چون اين انسان‌ها هستند که عوامل ديگر را به منابع "عيني و کاربردي" تبديل مي‌کنند. براي مثال يک کامپيوتر در يک دفتر کار تنها در صورتي يک منبع است که شخصي به شيوه‌اي ماهرانه از آن استفاده کند.»

کتاب «مديريت منابع انساني در سازمان‌هاي ورزشي المپيک» از سوي انتشارات بامداد کتاب در شمارگان 1000 نسخه، 244 صفحه و بهاي 50000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط