سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
ساختمان کتابخانه «مصباح الدیوان ادب» مقاوم‌سازی شود

آذربایجان‌غربی- رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوکان گفت: ساختمان کتابخانه «مصباح الدیوان ادب» برای بازگشایی دوباره مقاوم‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، خالد یوسفی صبح سه‌شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوکان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: سازمان نظام مهندسی باید از ساختمان کتابخانه مصباح الدیوان ادب شهرستان بازدید و ترک‌های ایجاد شده در دیوارهای کتابخانه را با توجه به شرایط فنی مقاوم‌سازی شده و دوباره برای استفاده مردم این کتابخانه بازگشایی شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌هایی هفته کتاب و کتابخوانی گفت: مسابقه نقاشی با موضوع «کتاب خوب من، کتابخانه دوست داشتنی من»، مسابقه مکتوب «آشنایی با کتابخانه‌های عمومی»، کارگاه آموزشی روش‌های مطالعه، کاروان جهادی کتابخانه‌های بوکان در یکی از مناطق محروم شهر را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

یوسفی همچنین برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی «روان‌شناسی»، آموزش کاردستی، قصه‌گویی برای کودکان، نمایشگاه کارهای دستی کودکان، بازدید گروهی دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها را از دیگر برنامه‌ها و فعالیتهای هفته کتاب کتابخانه‌های بوکان عنوان کرد.

وی خواستار تعامل بهتر و بیشتر مدیریت آموزش و پرورش با کتابخانه‌های عمومی در اجرای برنامه‌ها شد.

به گزارش ایبنا؛ در ادامه، هر کدام از اعضاء جلسه، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه فعالیت‌های هفته کتاب اعلام داشتند.

تعیین مبلغ حق عضویت کتابخانه استاد ترجانی‌زاده، بازدید کارشناسان سازمان نظام مهندسی ازساختمان کتابخانه مصباح‌الدیوان ادب و ارائه راهکار مقاوم‌سازی، اجرای مقاوم‌سازی ساختمان کتابخانه مصباح‌الدیوان ادب با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی سیمینه و مساعدت خیرین، درج شعار «آینده خواندنی است» و یا جمله «سی و یکمین دوره هفته کتاب گرامی‌باد» در سربرگ نامه‌های اداری با دستور فرماندار، نصب بنر تبریک سی و یکمین دوره هفته کتاب «۲۳ تا ۳۰ آبان» و روز کتابدار «۲۴ آبان» در بیلبردهای فرمانداری و شهرداری، واگذاری یک بیلبرد در میدان فرمانداری از طرف شهرداری به اداره کتابخانه‌های عمومی برای اطلاع‌رسانی هفته کتاب، بازدید اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی بوکان و اعضای شورای اسلامی شهر از کتابخانه‌های عمومی در یکی از ایام هفته کتاب، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در گالری فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها