چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۰
ارسال 13 هزار بسته فرهنگي به مدارس سراسر كشور

در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد، 13 هزار بسته فرهنگي به مدارس سراسر كشور ارسال شد. ‌اين بسته‌ها شامل كتابچه‌ها،‌ دفترچه و بروشورهاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزي‌اند.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، اين بسته فرهنگي با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مجموعه فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی و آشنایی با برنامه‌های محوری این تشکل دانش‌آموزی به مدارس سراسر کشور ارسال شده است. 

از آنجا كه نخستين و مهمترین قدم، هدایت و آموزش نیروهای توانمند انجمن اسلامی است، دانش‌آموزان خوش فکر، خلاق، زبده و مخلص در انجمن اسلامی برای انجام کارهای بزرگ و پرجاذبه نیازمند به يادگيري اصول اولیه کار تشکیلاتی‌اند. بنابراين این تشکل دانش‌آموزی اقلام متنوع و پرکاربرد دانش‌آموزان را تولید و به دفاتر انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور ارسال كرد تا یک سال تحصیلی با نشاط را براي دانش‌آموزان فراهم آورد. 

این اقلام فرهنگي شامل سررسید مدیران فردا، كتابچه‌ تبلیغاتی نظير رهنمودهای تشکیلاتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حکم انتصاب مسوولان انجمن‌های اسلامی مدارس، بسته ویژه مدیران مدارس، فراخوان دانش‌آموزان برای حضور در انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط