یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون‌های مساجد قم

قم - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم از فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون‌های مساجد قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری، از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای این کانون‌ها خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «طرح اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم ادامه داد: به همین مناسبت کتاب‌هایی با موضوعات تربیتی و اعتقادی و احکام شرعی به ائمه جماعت، مربیان و مدیران کانون‌های مساجد استان اهدا می‌شود.

وی همچنین به طرح بسته مطالعاتی به‌منظور ایجاد بستر مطالعه هدفمند و اثرگذار برای بچه‌های مسجد اشاره کرد و افزود: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون‌های فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) واقع در منطقه یک و کانون فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در منطقه چهار و کانون فرهنگی هنری شهید همت واقع در منطقه ۶ برای دریافت بسته مطالعاتی در خصوص خانواده معرفی شدند.

حیدری با بیان اینکه ۵۱۱ کانون ثبت شده در استان قم داریم، گفت: از این تعداد ۴۳۹ کانون مربوط به آقایان و ۷۲ کانون مربوط به بانوان می‌شود و برای اولین بار کانون‌های مستقل خواهران در قم ثبت شد؛ در ۱۸۱ کانون فرهنگی هنری مساجد قم کتابخانه وجود دارد که شامل ۹۲ باب کتابخانه مخزن‌دار و ۸۹ باب کتابخانه باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها