سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
فرهنگ سنگ بنای تمامی مسائل جامعه تلقی می‌شود

هرمزگان - معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پارسیان گفت: مسائل فرهنگی سنگ بنای تمامی مسائل جامعه تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، جلسه انجمن کتابخانه‌های پارسیان با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار و اعضای انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون سیاسی و امنیتی فرماندار پارسیان گفت: مسائل فرهنگی سنگ بنای تمامی مسائل جامعه تلقی می‌شود و از این رو باید در برنامه‌ریزی کلان شهرستانی نگاه و توجه خاص به مسائل فرهنگی شود.

کاظم رحیمی در ادامه افزود: مهم جلوه دادن مسائل و زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان، وظیفه‌ای است که بر دوش تک تک اعضای انجمن و نیز آحاد جامعه است و برای پیشبرد مسائل فرهنگی در تمامی زوایا باید به آن توجه داشت.

وی، دغدغه‌مندی جامعه مدنی شهرستان پارسیان را در مسائل فرهنگی قابل ستایش دانست و در این راستا خواستار افزایش این دغدغه مندی در تمامی ابعاد مسائل فرهنگی شدند.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان پارسیان همچنین به اهمیت و تاثیرگذاری جلسات انجمن در ایجاد تغییر نگاه نسبت به مسائل فرهنگی و کتابخوانی شهرستان اشاره کرد و گفت: کمیت، کیفیت و همچنین برنامه‌ریزی جلسات انجمن و اهتمام به این مقوله باید در اولویت برنامه‌های انجمن شهرستان قلمداد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها