پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
۳ کتاب در شاهرود رونمایی شد/ حمایت از نویسندگان بومی

شاهرود - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شاهرود از برگزاری مراسم رونمایی از سه عنوان کتاب، به قلم نویسندگان بومی شاهرودی خبر داد.

حمیده محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب در شورای شهر شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این مراسم ظهر پنجشنبه با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از سه کتاب به قلم سه نویسنده بومی شهرستان شاهرود رونمایی شد، افزود: «رقص قلم» اثر ندا آریایی و «جن‌ها چشم رنگی دارند» به نویسندگی میعاد میراب در زمره این کتاب ها است.

عضو شورای شهر شاهرود با بیان اینکه «جمع بندی نموداری آیین دادرسی کیفری» از آرمان محمدی سومین کتابی بود که امروز رونمایی شد، گفت: همه این نویسندگان از جمله نویسندگان جوان و مستعد شهرستان شاهرود هستند.

محبی، برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری و به خصوص حوزه کتاب را یکی از محورهای کار شورای شهر و کمیسیون فرهنگی یاد کرد و بیان داشت: ۱۲ مورد برنامه ریزی و محورهای مخصوص برنامه های فرهنگی از جمله حمایت از نویسندگان، رونمایی کتاب، یادواره های شهدا و … در دستور کمیسیون فرهنگی شورای شهر شاهرود قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها