دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
پیام تسلیت رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری بای شهادت رئیس جمهور

مصطفی ده‌پهلوان، رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در پیامی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان خدمتگزارشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مصطفی ده‌پهلوان رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در پیامی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرِ تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان خدمتگزارشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت ریاست گرانقدر جمهوری، وزیر امور خارجه و دیگر شهدای ارجمند حادثه دردناک را تسلیت می‌گویم. رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

پژوهشگاه میراث‌فرهنگی وگردشگری، شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی علی الخصوص وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همکاران وزارتخانه متبوع و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها