سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
اوصاف شهیدان، در هستی شهید رئیسی مستقر بود

اوصاف شهیدان از جمله توحید، تدبیر، حکمت و فضیلت، اخلاص، تواضع، صفا، عقلانیت و تفکر، ولایت مداری و مردم داری در هستی او مستقر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وَمَنْ یُهَاجِرْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یَجِدْ فِی الْأَرْضِ مُرَاغَمًا کَثِیرًا وَسَعَةً ۚ وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا
شهادت خادم الامام الرضا علیه السلام و خادم ملت شریف ایران شهید آیت الله دکتر حاج سید ابراهیم رئیسی رضوان الله تعالی علیه، ثلمه جبران ناپذیری در ایران اسلامی و درد جان سوزی بر قلوب مؤمنان و مستضعفان جهان انداخت.

باید اعتراف کنم در این مدتی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی در محضر سیدالشهدای خدمت و سیاست بودم، هر لحظه شهادت را در چهره نورانی ایشان می دیدم. اوصاف شهیدان از جمله توحید، تدبیر، حکمت و فضیلت، اخلاص، تواضع، صفا، عقلانیت و تفکر، ولایت مداری و مردم داری در هستی او مستقر بود. شهادت آیت الله رئیسی و آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و مردمی استان آذربایجان شرقی و دکتر حسین امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی و وزیر خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی و سردار دلسوز سید مهدی موسوی و خلبانان و کادر پرواز را به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده معظم آنها به ویژه والده مکرمشان و همکار مخلص و دانشمند و استاد فرهیخته خانم دکتر علم الهدی و فرزندان و دامادهای بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض می کنم.
خداوند متعال رضوان و جنت الهی، ضیافت محمدی، علوی، فاطمی و رضوی را نصیبشان سازد و به خانواده معظم شهیدان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
ای پادشه خوبان داد از غم تنهاییدل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاتهعبدالحسین خسروپناه دزفولی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط