شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
برنامه‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در ۱۴ و ۱۵ خرداد تشریح شد

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی و شب شعر موضوعی گفت: همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد، توزیع کتاب‌های موضوعی زندگی‌نامه امام راحل همچنین وصیت‌نامه ایشان در کانون‌های مساجد انجام شد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر قریب به ۳۸۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است که بخشی از آنها روستایی است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد در مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی میزبان برنامه‌های متعددی هستند، افزود: همزمان با ۱۴ و ۱۵ خردادماه نیز این برنامه‌ها استمرار خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان افزود: در راستای تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) کتاب‌های موضوعی در رابطه با امام راحل و همچنین وصیت‌نامه سیاسی – عبادی ایشان در کانون‌های شهری و روستایی توزیع شد.

اسلامی ادامه داد: پس از ۱۴ و ۱۵ خردادماه مسابقه کتابخوانی درباره وصیت‌نامه امام راحل برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در زنجان خبر داد و گفت: همچنین طرح تلاوت نور در مراکز مجری این طرح اجرا و ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب تقدیم می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از برگزاری مراسم شب شعر موضوعی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز خبر داد و افزود: اجرای نمایش و تئاتر و برپایی نمایشگاه کتاب سیار در کانون‌های مساجد روستایی از سایر برنامه‌های اجرایی در این ایام خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط