چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
۲ کتاب در بجنورد چاپ و روانه بازار کتاب شد

خراسان شمالی- مدیر انتشارات زبان علم گفت: دو کتاب هفت‌خان اسفندیار و شناخت حیوانات به قلم نویسندگان جوان بجنوردی در اردیبهشت سال جاری چاپ و منتشر شد.

حمید خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، گفت: کتاب هفت خان اسفندیار به قلم بنیامین خسروی، نویسنده جوان بجنوردی به صورت رنگی در ۳۵ صفحه منتشر شد.

وی بیان کرد: این کتاب با تصاویر بسیار جذاب و دیدنی برای گروه سنی (د، و، ه) در قطع خشتی به چاپ رسیده است.

خسروی افزود: از همین مجموعه برای گروه الف و ب کتاب «رنگ‌آمیزی هفت خان اسفندیار» در قطع خشتی و در ۲۶ صفحه چاپ شده است.

وی مطرح کرد: هفت خان اسفندیار یکی از داستان‌های حماسی شاهنامه فردوسی است که در آن به داستان فتح روئین دژ توسط شاهزاده ایران، اسفندیار می‌پردازد.

خسروی تاکید کرد: از این رو به این داستان هفت‌خان اسفندیار میگویند که اسفندیار می بایست برای رسیدن به این قلعه تسخیرناپذیر هفت مرحله سخت و نفس‌گیر را طی کند.

کتاب شناخت حیوانات در ۱۶۶ صفحه به چاپ رسید

وی در مورد اولین کتاب از مجموعه من می‌شناسم، گفت: کتاب شناخت حیوانات به قلم خانم‌ها مریم عفتی و مهین منفردی در بجنورد به رشته نگارش درآمد و روانه بازار کتاب شد.

خسروی افزود: در کتاب مجموعه من می‌شناسم، نویسندگان تمرین‌هایی همچون دستوری، رنگ آمیزی، مهارت‌های حرکتی ظریف، بازی و…را در قالب شناخت حیوانات طراحی کرده‌اند.

۲ کتاب در بجنورد چاپ و روانه بازار کتاب شد

وی گفت: این عنوان کتاب برای آن است که، تا چالش ها و دغدغه‌هایی که معلمان در کلاس و اولیا در منزل برای آموزش دارند را کمتر کنند و نوآموزان بتوانند راحت‌تر با کتاب و تمارین مداد کاغذی ارتباط بگیرند.

خسروی در پایان گفت: این کتاب قطع رحلی و ب صورت رنگی چاپ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها