چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
نام ۳ گلستانی در فهرست منتخبان داوری چهارمین جایزه ملی داستان حماسی

گلستان- با اعلام دبیرخانه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی، داوری مرحله نخست این رویداد انجام شد و نام سه داستان‌نویس گلستانی در فهرست منتخبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، دبیرخانه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی، در محورهای حماسه‌های بومی، حماسه‌های دینی و حماسه‌های تاریخی در دو بخش داستان کوتاه و رمان، نسبت به فراخوان آثار اقدام در شهریور ماه سال گذشته اقدام کرد.

اکنون با اعلام دبیرخانه این رویداد ادبی، در مجموع ۸۸۹ اثر مشتمل بر ۱۵۸ رمان و ۷۰۴ داستان کوتاه به دبیرخانه ارسال شده که با اتمام مهلت ارسال، آثار با کدگذاری و بدون نام، برای داوری اولیه در اختیار اعضای هیات داوران قرار گرفت و در نهایت در بخش رمان، ۳۶ اثر و در بخش داستان کوتاه نیز ۵۰ اثر به مرحله دوم داوری آثار راه یافت.

در این رویداد و در بخش رمان، نام «جاده سرخ» به قلم محمد میرموسوی و «لعبتکان» اثر مهرداد صدقی از استان گلستان در فهرست منتخبان مرحله نخست داوری به چشم می‌خورد.

همچنین در بخش داستان کوتاه نیز زهرا شاد دل با داستان «صدای خوش سیمرغ» از استان گلستان منتخب مرحله نخست داوری شد.

به گزارش ایبنا، اعلام برگزیدگان نهایی و اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در دهه اول مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها