دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کتاب غدیری بخوان و در مسابقه تلویزیونی «کتاب شیرین» برنده شو

مسابقه تلویزیونی «کتاب شیرین» از سوی شبکه اینترنتی کتاب و شبکه کودک، ویژه عید غدیر با سه کتاب در مورد امام علی (ع) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، برنامه و مسابقه بزرگ تلویزیونی‌تعاملی «کتاب شیرین» با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان، ویژه عید غدیر از ۲ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است.

برای شرکت در این پویش نیاز است ابتدا سه کتاب «قهرمان غدیر» نوشته علیرضا سبحانی‌نسب را که با تصویرگری مهدی بادیه‌پیما از سوی انتشارات جمال منتشر شده، کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد!» به قلم زهرا موسوی و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو را که از سوی انتشارات مهرستان به چاپ رسیده است و همچنین کتاب «۱۲ قصّه از امام علی (ع) و یارانش / با نگاهی به نهج‌البلاغه» اثر مژگان شیخی با تصویرگری سیدحسام‌الدین طباطبایی از انتشارات قدیانی را مطالعه کنید.

کتاب غدیری بخوان و در مسابقه تلویزیونی «کتاب شیرین» برنده شو

شرکت‌کنندگان با پاسخ درست به سوالات و جمع‌آوری امتیاز لازم، رتبه کسب می‌کنند و رتبه‌های برترِ هر روز، به‌عنوان سرگروهِ مسابقه روز بعد انتخاب می‌شوند. همچنین طی فرآیند مسابقه، شرکت‌کنندگان انتخاب می‌کنند که در کدام گروه قرار بگیرند و همراه با سرگروه‌شان به مسابقه و رقابت با گروه مقابل می‌پردازند.

مسابقه «کتاب شیرین» تولید مشترک شبکه اینترنتی کتاب و شبکه کودک است که هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ از شبکه کودک پخش می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانند به کانال تلویزیون اینترنتی کتاب در پیام‌رسان شاد به نشانی ketab.tv مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط