چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
انجمن قصه‌گویی استان البرز به‌دنبال ترویج قصه است

البرز - انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با هدف شناسایی استعدادهای بومی و عمومی‌سازی قصه و استفاده از ظرفیت مادران برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، خدیجه میرزای با اشاره به برگزاری مراسم عید سعید غدیر، اظهار کرد: ویژه برنامه راویان غدیر با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه عظیم غدیر و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه روایت گری و قصه‌گویی اجرا شد و راویان، قصه‌های خود را در مناطق، محله‌ها و هر جایی که تجمعی از علاقه‌مندان بود، روایت کردند.

وی افزود: این روزها انجمن قصه‌گویی همچنین با هدف شناسایی استعدادهای بومی و عمومی سازی قصه و استفاده از ظرفیت مادران و مشخص کردن اهمیت ترویج قصه و قصه‌گویی فرصت را غنیمت دانسته و به هر محفلی که مادران در مراکز کانون، مساجد، مدارس و … دارند، مراجعه کرده و ضمن معرفی کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان و فعالیت‌ها و کتاب‌های آن، قصه و قصه‌گویی و فنون این هنر را برای علاقه‌مندان تشریح می‌کند.

نماینده انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز خاطره گویی، شعرخوانی و پاسخ به سوالات مخاطبان را از دیگر مواردی اعلام کرد که در این مراسم مطرح شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها