یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کتاب «بوسه بر حنجر» رونمایی شد

شاهرود- کتاب بوسه بر خنجر که بر اساس زندگی مادر شهید اشرف موسوی نوشته شده در شهر رویان از توابع شهرستان شاهرود رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شاهرود، آیین رونمایی از کتاب بوسه بر خنجر، روایتی مبتنی بر زندگی مادر شهید اشرف موسوی با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان شهر رویان برگزار شد.

در مراسم رونمایی از کتاب «بوسه بر حنجر» همچنین از نویسنده این کتاب توسط امام جمعه رویان تقدیر شد.

معصومه مرادی مرام مولف این کتاب در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن بیان اینکه این اثر اقتباسی از زندگی شهید سید اشرف موسوی با نگاه مادر ایشان تالیف شده است، گفت: این کتاب در حوزه ادبیات پایداری نگارش شده است.

مرادی مرام با بیان اینکه داستان «بوسه بر حنجر» براساس زندگی پر از فراز و نشیب شیرین بیگم موسوی مادر شهید اشرف موسوی شکل گرفته است، تاکید کرد: تلاش شده تا در این کتاب، زوایای مختلف زندگی این شهید گرانقدر از زبان مادرشان، بیان شود.

وی افزود: شیرین بیگم در این داستان دختری ساکن روستا است که از کودکی خیاطی می‌کند و از زمان ازدواج قدم به قدم با همسرش لحظه‌ای نمی‌آساید.

مولف این کتاب همچنین گفت: اخلاص، جهاد، دقت، رافت، مهربانی و صبر مادر شهید موسوی در زمره موتیف‌های اصلی این کتاب محسوب می‌شوند که تلاش شده برای نسل جوان جامعه جذابیت داشته و تبیین شود.

در این مراسم که در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد، از خانواده شهید موسوی نیز تقدیر صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها