سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کارگاه‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی در زنجان آغاز شد

زنجان- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کارگاه‌های قصه‌گویی و داستان‌نویسی در زنجان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری زنجان با شعار «تابستونتو بساز» آغاز شد.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و بر اساس ارزش‌ها و نظام تعلیم و تربیت اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق و با رویکردهای تربیتی اجرایی می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: خانواده‌محوری، نوجوان‌محوری، مرکزمحوری و جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، افزایش دایره مخاطبان، مداخله همراهی و بهره‌مندی موثر خانواده‌ها در فعالیت‌های کانون از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌هاست.

عیسی‌خانی افزود: کارگاه‌های قصه‌گویی و داستان نویسی و کارگاه شعر و داستان با تدریس مربیان کانون برای هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت است.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری زنجان با همکاری سایر دستگاه‌ها نیز اقدامات لازم را از طریق مباحث داستان نویسی و مسائل آموزشی انجام می‌شود، اضافه کرد: در راستای تحقق و پویایی فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت برق منطقه‌ای و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان منعقد شده و مباحث آموزشی از طریق دوره‌های مربوطه ارائه می‌شود.

عیسی‌خانی گفت: اجرای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برنامه‌های مشترک در حوزه مدیریت مصرف برق و همچنین فراهم کردن فضای مناسب برای افزایش دانش و مهارت فردی و اجتماعی در اوقات فراغت فرزندان از اقداماتی است که با همکاری شرکت برق انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط