شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
۶ کتاب موضوعی شهدا در زنجان به چاپ رسید

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ۶ کتاب موضوعی شهدا با حمایت بنیاد شهید استان به چاپ رسید.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو حوزه ارائه خدمت فرهنگی به جامعه هدف و ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مبادرت به ایجاد نشر شاهد به پشتوانه ثبت و ضبط اسناد و مدارک شهدا و ایثارگران و همچنین جمع‌آوری خاطرات آنها و چاپ و نشر کتاب کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت توزیع کتاب در کنار تولید آن اضافه کرد: ورود به چرخه بازار عرضه و توزیع کتاب برای قوام و دوام هر نشری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا در تلاش هستیم که کتاب‌های موضوعی شهدا را در جامعه گسترش دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در تلاش هستیم با رفع موانع و برطرف کردن معایب و مشکلات، زمینه احیای مجدد مراکز عرضه و فروش کتب و مجلات شاهد را فراهم کن یم.

برزگر با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۶ کتاب توسط بنیاد شهید استان زنجان به چاپ رسیده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت ۵۷ نرم افزار نیز در حوزه شهدا تولید شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همچنین بیش از ۱۱۰ هزار سند درباره شهدای استان و رزمندگان گردآوری شده که به زودی در موزه شهدای استان به نمایش در می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط