یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کتاب «راز نوشتن» در نوبت سوم منتشر شد

کتاب «راز نوشتن» نوشتهٔ استیفن کینگ و ترجمهٔ علی حاجی قاسم در نوبت سوم ۱۴۰۳ با ۳۲۸ صفحه به قیمت ۳۲۵ هزار تومان به همت انتشارات نگاه منتشر شد.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): کتاب «راز نوشتن» نوشتهٔ استیفن کینگ و ترجمهٔ علی حاجی قاسم در نوبت سوم ۱۴۰۳ با ۳۲۸ صفحه به قیمت ۳۲۵ هزار تومان به همت انتشارات نگاه منتشر شد. کتاب «راز نوشتن» با موضوع نویسندگی و نگارش برای مخاطبان خاص خود نوشته شده است. این کتاب را علاقه‌مندان به حوزه نوشتن در زمینه سینما و تئاتر و می‌توانند استفاده کنند.

آنچه در قسمت پیشگفتار این کتاب می‌خوانیم چنین است: «قانونی که مستقیماً جایی در این کتاب ذکر نشده این است: «ویرایشگر همیشه درست می‌گوید.» پیامد اینکه نویسنده‌ای تمام پیشنهادات ویرایشگر خود را نپذیرد این است که کارش از ارزش ویرایشگری دور است. به‌عبارت‌دیگر، نوشتن حیاتی است، درحالی‌که ویرایش‌کردن الهی است. چوک وریل ویرایشگر این کتاب و تمام رمان‌های من بوده است. طبق معمول چوک! تو همیشه الهی هستی.

استیفن کینگ را همه به‌عنوان یک نویسنده ژانر وحشت می‌شناسند، کسی که بیشتر آثارش تبدیل به فیلم شده است، به همین علت برخی از آثار ماندگار تاریخ سینما محسوب می‌شود به همین منظور کتاب «راز نوشتن» می‌تواند به‌عنوان ارائه تکنیک‌هایی از استیفن کینگ برای مخاطبان و علاقه‌مندان به نوشتن مؤثر و مناسب باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها