دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
همایش شعـر محـرم رضـوی در الشتر برگزار شد

لرستان - همایش شعـر محـرم رضـوی و تجلیل از شاعران آیینی به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در الشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سلسله، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و جمع کثیری از شاعران و خادم‌یاران رضوی همایش شعر محرم رضوی روز دوشنبه در محل مجتمع فرهنگی هنری ولایت الشتر برگزار شد.

سرهنگ عبدالرحمان فرج‌الهی فرمانده سپاه ناحیه الشتر در این مراسم با اشاره به جایگاه شعر آیینی و الزام مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به استفاده از سروده‌های شاعران متدین و دارای چهارچوب در مداحی‌های خود گفت: شعرا رسالت سنگینی در بیان واقعه عاشورا و تببین قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند که مهمترین آنها امر به معروف و نهی از منکر است.

کیانوش سوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله نیز در این مراسم گفت: این همایش به همت انجمن شعر و داستان پیشکسوتان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله با حمایت قرارگاه شهید آوینی استان لرستان و با همکاری کانون رضوی شهرستان، به مناسبت ماه محرم و گرامیداشت شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی برگزار شده است.

همایش شعـر محـرم رضـوی در الشتر برگزار شد

به گزارش ایبنا، در پایان این مراسم از هشت نفر از پیشکسوتان آیینی که پیش از این اثر خود را به این همایش ارسال کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها