چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
نشست معرفی و بررسی کتاب «هشت قرار عاشقانه» در پارسیان برگزار شد

هرمزگان - در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نشست معرفی و بررسی کتاب «هشت قرار عاشقانه» در شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارسیان از برگزاری نشست مطالعاتی و بررسی کتاب «هشت قرار عاشقانه» با همکاری باشگاه ترویج کتابخوانی پارسیان در کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهر پارسیان خبر داد.

مرضیه دیلمی نژاد افزود: کتاب «هشت قرار عاشقانه»، نوشته جان و جولی گاتمن توسط ناشران و مترجمان مختلف به چاپ‌های متعدد رسیده است.

وی بیان کرد: این کتاب نقشه راهی برای زندگی عاطفی تلقی می‌شود که توسط جان گاتمن که روان درمانگر حوزه تخصصی ازدواج و خانواده است نوشته شده است و در این کتاب هشت قرار و هشت نقشه راه و نکات کلیدی برای ارتباط بهتر زوجین بیان می‌کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارسیان در ادامه اضافه کرد: این نشست در ادامه سلسله نشست‌های بررسی ماهیانه کتاب است که با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در شهرستان پارسیان در گروه سنی بزرگسال برگزار می‌شود.

دیلمی نژاد در پایان بیان کرد: نشست‌های بررسی کتاب از جمله دورهمی‌های فرهنگی شهرستان پارسیان است که علاقه‌مندان به حوزه کتاب را پیرامون یک کتاب دور هم جمع می‌کند و در آن یک کتاب از جوانب و زوایای مختلف و نگاه‌های گوناگون مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها