چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
آثار برگزیده جشنواره‌های فرهنگی و هنری زنجان کتاب می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آثار برگزیده جشنواره‌های فرهنگی و هنری زنجان کتاب می‌شود تا برای همیشه ماندگار بماند.

اصغر حاج علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان در مرحله دریافت آثار است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره دارای ۹ بخش اصلی است، اضافه کرد: طبق آمار در بخش خبر ۳۷ اثر، گزارش ۸۱ اثر، عکس ۱۷ اثر، مصاحبه ۵۱ اثر، طنز مکتوب هفت اثر، مقاله، یادداشت و سرمقاله ۷۹ اثر، تیتر ۷۴ اثر و طراحی و صفحه آرایی ۱۷ اثر در سامانه جشنواره بارگذاری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات است.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه مراسم تقدیر از برگزیدگان روز خبرنگار برگزار خواهد شد، اضافه کرد: طبق برنامه بهترین آثار رسیده به این جشنواره در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مکتوب کردن آثار ارسالی به جشنواره‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سیاستی در راستای حفظ آثار ارزشمند در حوزه‌‎های مختلف است، گفت: بر همین اساس اداره کل ارشاد هر سال نسبت به چاپ کتاب از آثار ارسالی به جشنواره‌های مختلف اقدام می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: البته یک نسخه از کتاب در اختیار برگزیدگان قرار می‌گیرد تا به یادگار بماند و همچنین قرار است در آینده نزدیک نمایشگاهی از این آثار در استان دایر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط