پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
رقابت ۱۵٠ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۵٠ نفر از متسابقین در ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۵٠ نفر از متسابقین که از این تعداد ۷۰ نفر خواهر و ۸۰ نفر برادر هستند، در ارومیه آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی افزود: مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در سه منطقه شمال به مرکزیت خوی، جنوب مهاباد و مرکز استان ارومیه برگزار شد و ۱۵۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان و دعاخوانی در دو بخش خواهران و برادران در مجتمع ایثار ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از ۱۱ تا ۱۳ مرداد به رقابت پرداخته و اختتامیه این مسابقات ۱۴ مردادماه بوده و برندگان این دوره به مرحله کشوری راه می‌یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها