جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کارت‌های آموزشی دانستنی‌های سلامت قلب منتشر شد

فارس- دانستنی‌های سلامت قلب با عنوان «کاردیو اسمارت» آنچه همه باید در مورد قلب و عروق بدانند به همت یک پزشک شیرازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، زهرا سوند رومی و سیده مریم سجادی بر اساس اینفوگرافیک آموزشی «انجمن قلب آمریکا» دست به ابتکاری نوین زده و آنچه باید هر انسانی در مورد قلب و عروق بداند را در یک بسته آموزشی قرار داده و منتشر کردند.

به گفته زهرا سوند رومی، بعد از گذشت ٢٤ سال خدمت در لباس پزشکی و کار و تحصیل در مجامع مختلف علمی و آموزشی جای خالی آموزش به بیمار و همراه بیمار از یک طرف و اهمیت افزایش آگاهی عموم از طرفی دیگر من را بر آن داشت که با دیدن این مجموعه بی نظیر علمی آن را به عنوان هدیه ای به هموطنانم ترجمه کنم.

وی افزود: کارتی که در دست دارید یک کتاب تک صفحه‌ای از مجموعه ۶۴ صفحه‌ای است که دامنه وسیعی از بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروق مغزی و محیطی، بیماری‌های قلبی در زنان حامله، عوامل خطرزای قلبی، طریقه پیشگیری و برخورد با علائم بیماری را به کمک تصاویر با زبانی ساده توضیح داده است.

کارت‌های آموزشی دانستنی‌های سلامت قلب منتشر شد

رومی در ادامه گفت: این مجموعه جلد اول از یک مجموعه چند جلدی است و هر برگ از کتاب های یک صفحه‌ای به صورت یک کتاب کامل آموزشی و کلیپ‌های آموزشی دنباله‌دار ارائه خواهد شد.

این بانوی متخصص قلب و عروق تصریح کرد: هدف کلی این کتاب و مجموعه های پیش رو آموزش مراقبت آگاهانه و داشتن یک زندگی طبیعی و پویا حتی با ابتلا به بیماری است.

زهرا سوند رومی مولف دو کتاب اکوکاردیوگرافی پیشرفته چاپ انتشارات اسپرینگر است.

به گزارش ایبنا؛ چاپ نخست مجموعه آموزشی «کاردیو اسمارت» توسط انتشارات نوید شیراز تابستان ۱۴۰۳ به بازار نشر آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها