شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
جشنواره فرهنگی و هنری گوهر فاطمی در ابهر برگزار می‌شود

زنجان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری گوهر فاطمی در ابهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «گوهر فاطمی» با هدف ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های آحاد جامعه در حوزه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوع جشنواره شامل عفاف، حجاب، جهاد و ایثارگری، عفاف، حجاب، فرهنگ و هنر، عفاف، حجاب، دانش و پژوهش و عفاف، حجاب، خلاقیت و نوآوری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان افزود: جشنواره گوهر فاطمی با هدف ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های آحاد جامعه در حوزه عفاف و حجاب با همکاری سپاه ناحیه ابهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره تأکید کرد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را با موضوع اصلی عفاف و حجاب و در محورهای جهاد و ایثارگری، عفاف و حجاب، فرهنگ و هنر، دانش و پژوهش و خلاقیت و نوآوری ارسال کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان افزود: رشته‌های جشنواره شامل، فیلم کوتاه، عکس، نقاشی، خوش‌نویسی (قلم و دوات)، دل‌نوشته، شعر، طراحی پوستر، گروه سرود و تئاتر است.

وی با بیان اینکه هر نفر فقط می‌تواند یک اثر در یک رشته ارسال کند، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور ماه است و در پایان جشنواره آثار برتر در حوزه فیلم به صورت کلیپ تهیه و آثار برتر در حوزه‌های مکتوب نیز در قالب کتابچه به چاپ خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط