جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
وضعیت محمدعلی بهمنی پیشرفت قابل توجهی نداشته است

پزشک معالج محمدعلی بهمنی می‌گوید: وضعیت این شاعر نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و هوشیاری‌اش همچنان پایین است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۳ خبری مبنی بر درگذشت استاد محمدعلی بهمنی منتشر شد که سجادی، سخنگوی ستاد پیگیری سلامت استاد بهمنی در این باره گفت: من از مقابل بیمارستان تندیس، محل بستری شدن استاد محمدعلی بهمنی با شما صحبت می‌کنم. متأسفانه از زمان انتشار خبر نادرست درگذشت او، خیلی از افراد در ساعات صبحگاهی جمعه با خانواده او تماس گرفته و این مصیبت را به همسر و دخترش تسلیت گفته‌اند.

این شاعر با ابراز گلایه از یک کانال تلگرامی که ساعت ۷ صبح امروز ۹ شهریور خبر درگذشت استاد بهمنی را منتشر کرده، گفت: من نمی‌دانم این افراد دنبال چه هستند، اما حتماً انسان‌های بیماری‌اند که می‌خواهند در زدن خبر مرگ دیگران از بقیه جلو بیفتند.

ستاد پیگیری سلامت استاد بهمنی نیز می‌گوید: وضعیت جسمانی این غزلسرای کشورمان، دقیقاً مشابه روز گذشته است و تغییری در اوضاع او دیده نمی‌شود. به قول خود او: «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم».

محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص بخش مراقبت‌های ویژه، استاد دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی و پزشک معالج محمد علی بهمنی درباره وضعیت این شاعر در طول یک هفته گذشته، گفت: وضعیت بهمنی پیشرفت قابل توجهی نداشته است؛ هوشیاری‌اش همچنان پایین بوده و برای تنفس نیز به دستگاه تنفس مصنوعی وابسته است، در واقع تنفس وی به صورت مکانیکی است.

استاد محمدعلی بهمنی کماکان با دستگاه تنفس می‌کند و در کمای عمیق، هوشیاری پایینی دارد.این غزلسرای نامدار کشورمان یک بار در ۲۰ خرداد امسال دچار ضایعه مغزی شد و برای استراحت به منزل رفت، اما در نوبت دوم در ۳۱ مرداد انسداد وسیع رگ‌ها مغز او را تحت تأثیر قرار داد و پزشکان را وادار به عمل جراحی کرد.

محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرا که متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول، ۳۱ مرداد برای دومین بار دچار عارضه مغزی و در بیمارستان بستری شد. او به علت خون‌ریزی وسیع به شکلی اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها