دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
سالن‌های مطالعه ویژه بانوان در شیراز افتتاح شد

فارس- دو سالن مطالعه مجوز دار «ویرگول» و «شیوا» ویژه بانوان در شهر شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، دو سالن مطالعه «ویرگول» و «شیوا» ویژه بانوان با ظرفیت مجموع ۸۰ صندلی با حضور مهدی مومن‌زاده، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس و محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به بهره برداری رسید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس در مراسم بهره برداری از سالن شیوا در شیراز تصریح کرد: افزایش زیربنای کتابخانه‌ای و توسعه فضاهای فرهنگی نیاز شهر شیراز است که با همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی این مهم تحقق خواهد یافت.

مهدی مومن‌زاده تصریح کرد: سالن‌های مطالعه به صورت تخصصی برای کاربرانی که به خدمات قرائت خانه نیاز دارند، راه اندازی می شود و نیاز بسیاری از مخاطبان کتابخانه ها به ویژه دانش آموزان، دانشجوان و پژوهشگران را تأمین می کند. لذا از ایجاد سالن‌های مطالعه مجوزدار در استان حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۵ سالن مطالعاتی به مناسبت هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد، گفت: با افزوده شدن این ۵ سالن، تعداد سالن‌های مطالعاتی استان به ۲۴ باب افزایش می‌یابد که از این میان ۱۸ سالن در شهر شیراز است.

محمدحسین فیروزی با اشاره بر نظارت بر روند فعالیت سالن‌های مطالعه در استان تأکید کرد: تمامی سالن های مطالعه در استان باید برای فعالیت از اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس مجوز دریافت کنند.

به گزارش ایبنا؛ سالن مطالعه «ویرگول» با زیربنای ۱۵۰ مترمربع و ظرفیت ۳۹ نفر در خیابان خلبانان و سالن مطالعه «شیوا» با ظرفیت ۴۰ نفر و در زیربنای ۱۵۰ مترمربع در خیابان میرزای شیرازی در شهر شیراز به بهره‌برداری رسیده است؛ ارائه سالن‌های مطالعه، بخش غذاخوری و اینترنت پرسرعت از جمله امکانات این سالن های مطالعه مجوزدار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها