سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
نسخه دیجیتال کتاب «رهاورد خدمات» منتشر شد

مرکزی – نسخه دیجیتال کتاب «رهآورد خدمت» بر روی کتابخانه دیجیتالی پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، این کتاب شامل مرور مستند و مصور بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده با عنوان «هزار روز فعالیت و هم افزایش؛ هزاران خدمت»؛ است. که به همت اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی دربیش از ۳۵۰ صفحه مشتمل بر ۱۱ فصل گردآوری و انتشار رسیده است، که دربرگیرنده گوشه‏‌ای از اقدامات شاخص دولت مردمی برای پیشرفت و آبادنی استان مرکزی است که تلاش شده با پرهیز از ارائه داده‌های خام آماری به تحلیل و تصویر کشیده شود.

فصل اول کتاب «رهاورد خدمت» با عنوان «توانمندی و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی» به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی استان اعم از احیای واحدهای تولیدی، عملکرد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی پرداخته است.

در فصل دوم با عنوان «شتاب در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام» اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه عمرانی و زیربنایی با تأکید بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مورد اشاره قرار گرفته است.

در فصل سوم این کتاب با عنوان «امنیت و پیشرفت بر مدار هویت» نیز به تحولِ گفتمان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اهم اقدامات در حوزه اجتماعی پرداخته شده است.

در فصل دیگری از این کتاب با عنوان «ترمیم اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی» نیز تحول در رهیافت مدیریتی و اجرایی و مردم‌محوری به عنوان وجه ممیزه دولت سیزدهم تبیین شده است.

بخش ویژه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، معرفی ظرفیت‌های استان، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و مروری بر اهم توفیقات، افتخارآفرینی‌ها و رویدادها نیز از دیگر بخش‌های این کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها