سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کتاب «در جاری بوی حرم» توسط انتشارات طلایه داران افق منتشر شد

چهارمحال و بختیاری - کتاب «در جاری بوی حرم» به قلم عزت الله صدیقی هفشجانی، با نگاهی تازه و کمتر دیده شده به مقوله زیارت و ارادت به امام رضا (ع)، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، در آستانه سالروز شهادت ولی‌نعمت‌مان آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) کتاب «در جاری بوی حرم» به قلم عزت الله صدیقی هفشجانی، توسط انتشارات طلایه داران افق منتشر شد.این کتاب که قصه‌هایی از دل‌های عاشق و زیارت‌های ناب معلولان را روایت می‌کند شامل ۹ داستان کوتاه در ۴۸ صفحه است که با حال و هوایی امام رضایی، از زاویه دید معلولان به مقوله زیارت و ارادت می‌پردازد. این زاویۀ دیدِ خاص، فضای خواندنی و جذابی را برای مخاطبان فراهم کرده است.

مهدی طهماسبی، مدیر انتشارات طلایه داران افق، در خصوص این کتاب گفت: این مجموعه داستان با نگاهی تازه و کمتر دیده شده به مقوله زیارت و ارادت به امام رضا (ع) پرداخته است. نویسنده با قلمی روان و دلنشین، توانسته احساسات و تجربیات معلولان را در این زمینه به تصویر بکشد و مخاطبان را با دنیای آنان آشنا کند.

این کتاب با توجه به زاویه دید خاص و موضوعات مطرح شده، می‌تواند برای علاقمندان به فرهنگ رضوی و داستان‌نویسی جذاب و خواندنی باشد. انتشار این کتاب در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز فرصتی مناسب برای مطالعه و تأمل در این زمینه فراهم کرده است.

به گزارش ایبنا، عزت الله صدیقی، نویسنده این کتاب، متولد ۱۳۵۲ در هفشجان است و در جشنواره‌های داستان ملی و استانی برگزیده شده است. او سال‌ها مسئول «انجمن داستان‌نویسی سخن شهرکرد» بوده و اکنون نیز به عنوان مدرس داستان‌نویسی فعالیت می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «هفت شجاعان» اشاره کرد که به خاطرات تنی چند از رزمندگان شهر هفشجان می‌پردازد و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها