جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شخصیت‌های کارتونی انیمیشن‌های «با بابام»، «چهل پله زیر زمین»، «موتورها»، «لوپتو» و «گانورا» بر روی لوازم تحریر دانش‌آموزان قرار گرفت و برای نخستین‌بار در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی عرضه شد.

سازمان سینمایی سوره همزمان با فرارسیدن فصل مدرسه و آغاز نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در مصلی تهران، عرضه بیش از ۵٠ قلم لوازم تحریر با طراحی برگرفته از شخصیت‌های انیمیشن‌های مرکز انیمیشن سوره را آغاز کرد.

غرفه سوره در نمایشگاه نوشت افزار ایرانی با شعار «انیمیشن رو ببین، نوشت‌افزارشم بخر!» اقلامی شامل انواع دفتر، دفتر نقاشی، خط کش، مداد رنگی، تخته وایت برد، پازل، زیرلیوانی، پیکسل و… را در بیش از ۵٠ سبک و برگرفته از ٢٢ شخصیت کارتونی انیمیشن‌های سریالی و سینمایی پرطرفدار خود عرضه می‌کند.

مرکز انیمیشن سوره در دو سال اخیر با تمرکز بر خلق قصه‌ها و شخصیت‌های تازه کارتونی برای کودکان ایرانی، دست به تولید و پخش سریال انیمیشن‌های «چهل پله زیر زمین»، «با بابام»، «موتورها» و انیمیشن‌های سینمایی «لوپتو» و «گانورا» زد که با استقبال مخاطبان در تلویزیون و سینما روبرو شد.

سازمان سینمایی سوره در راستای خلق زنجیره ارزش، رویکرد تولید اقلام جانبی و توسعه جهان کاراکترهای خود را برای کودکان و خانواده های ایرانی در دستور کار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها