پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کتاب «مجموعه نمایشنامه رادیویی؛ کودک شاد» منتشر شد

کتاب «مجموعه نمایشنامه رادیویی؛ کودک شاد» به قلم فاطمه اعتمادی در نوبت اول ۱۴۰۳ و در تیراژ ۱۰۰ نسخه به قیمت ۲۲۰ هزار تومان به همت انتشارات نامه مهر منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «مجموعه نمایشنامه رادیویی؛ کودک شاد» به قلم فاطمه اعتمادی شامل نمایشنامه‌های رادیویی برای کودکان است که به زبان فارسی نوشته شده و محتوای آن برای مخاطبان کودک و البته مادران و هنرمندان، نمایشنامه نویسان رادیویی طراحی شده است.

کتاب با پیشگفتاری از بهرام سروری‌نژاد و فرید احمدی آغاز می‌شود و در ادامه نویسنده توضیحاتی پیرامون فرآیند نگارش و اهداف این مجموعه ارائه می‌دهد. «کودک شاد» در حقیقت بازتابی از تلاش نویسنده برای شناخت و ارتباط با بخش زنانه درونی خود و نشان‌دهنده علاقه وی به تحقیق و برنامه‌سازی است.

این کتاب شامل نمایشنامه‌هایی از برنامه رادیویی «کودک شاد» بوده که مخاطبان نه تنها می‌توانند از لذت ورق زدن و بوی خوش کاغذ بهره‌مند شوند، بلکه با اسکن کدهای شنیداری موجود در کتاب، می‌توانند نسخه صوتی این نمایش‌ها را نیز بشنوند و به دنیای نمایش‌های صوتی قدم بگذارند.

این مجموعه برای مادرانی که به دلیل مشغله‌های روزانه زمان کمتری برای خواندن کتاب دارند، مفید است. استفاده از کدهای شنیداری به آن‌ها امکان می‌دهد تا همزمان با انجام فعالیت‌های دیگر به محتوای کتاب دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها