چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
«زنگ مهر» فرصت تعامل ناشران آموزشی با مصرف‌کننده است

بیش از ۳هزار مترمربع فضا برای عرضه کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی برای استفاده دانش‌آموزان و خانواده‌ها در نمایشگاه «زنگ مهر» پیش‌بینی شده است.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا با اشاره به آغاز فعالیت نمایشگاه «زنگ مهر» از امروز (۲۰ شهریورماه)، عنوان کرد: نمایشگاه فروش محصولات نوشت‌افزار، آموزشی، کمک‌آموزشی، اسباب‌بازی و کتاب‌های آموزشی با حمایت اتاق اصناف تهران، انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور، اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور، انجمن صنفی کارفرمایی اسباب‌بازی ایران، در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درحال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه «زنگ مهر» را معرفی محصولات باکیفیت نوشت‌افزار ایرانی، اسباب‌بازی و کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی و همچنین تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است، افزود: این رویداد فرهنگی در دو سالن به متراژ ۵ هزار مترمربع در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

آصفی با اشاره به اهداف این نمایشگاه، توضیح داد: ارائه محصولات دانش‌بنیان و خلاقانه صنعت نوشت‌افزار و اسباب‌بازی با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده به‌خصوص کودکان و خانواده است.

به‌گفته وی، در این نمایشگاه برندهای استاندارد و مطرح نوشت‌افزار و اسباب‌بازی، در سالن ۲ هزار متری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شیوه هایپر فروشگاهی حضور خواهند داشت؛ همچنین بخش کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی در سالن ۳ هزار متری کانون در غرفه‌های مجزای ناشران طراحی شده است.

آصفی با بیان اینکه مجریان و چهره‌های محبوب کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، افزود: استقبال از این نمایشگاه می‌تواند به‌عنوان یک رویداد بزرگ و اثرگذار فرهنگی در سطح کشور مطرح شود و هم‌افزایی قابل توجهی را میان اصناف مربوطه ایجاد کند؛ همین مهم می‌تواند زمینه پویایی هرچه بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر مردم با تولیدکنندگان و ناشران را ایجاد کند.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه «زنگ مهر» با فروش محصولات نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۰ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها