شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
«من برای خداحافظی سلام می کنم» در انتظار رونمایی است

مرکزی – مؤلف کتاب «من برای خداحافظی سلام می‌کنم» از انتشار و رونمایی این اثر به‌زودی در سه استان مرکزی، اصفهان و تهران توسط ناشر کتاب نشر«اقنوم» خبر داد.

رضا مهدوی هزاوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، با اشاره بر اینکه این اثر شامل گفت‌وگو درباره عشق و دوستی و رنج و حرمان به رشته تحریر درآمده است، افزود: کتاب «من برای خداحافظی سلام می‌کنم» تازه‌ترین اثر نوشتاری است که در ۲۱۴ صفحه توسط نشر اقنوم به رشته تحریر درآمده است و به زودی توسط ناشر در سه استان مرکزی (اراک)، اصفهان و تهران رونمایی و روانه بازار کتاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «کتاب من برای خداحافظی سلام می‌کنم» شامل گفت‌وگو پیرامون محورهای مطرح شده با تنی از چند نویسندگان؛ هنرمندان؛ شاعران، پژوهشگران و… از جمله مرتضی برزگر؛ ابوالفضل جلیلی؛ عباس زریجی؛ اردشیر رستمی؛ شمس لنگرودی؛ محمد صالح علاء؛ رضا عبدی؛ زهرا عبدی؛ فرزانه عبیری؛ امیرحسین عسگری؛ حامد قصری؛ سارا محمدی اردهالی، کوروش نریمان؛ و زنده یاد افشین یداللهی انجام است.

به گزارش ایبنا، در پشت جلد کتاب «من برای خداحافظی سلام می‌کنم» اینگونه سؤال ها مطرح شده است: «انسان کیست؟ تنهایی چیست؟ چرا عاشق می‌شویم؟ فرجام انسان چیست؟ چرا پناه می‌بریم به گذشته؟ چرا بعضی چیزها ما را رها نمی‌کند؟ چرا «ریک» در فیلم کازابلانکا از عشق خودش می‌گذرد؟ چه چیز باعث شد رودکی شعر بوی جوی مولیان را بسراید؟ چرا همه نمی‌توانند حافظ بشوند؟ ماهیت زندگی چیست؟ سودابه چه چیز در سیاوش دید و عاشقش شد؟ زیبایی دوا یا درد است؟ کیارستمی چرا معروفیت خود را به رخ نمی‌کشید؟ مهم‌ترین چیزی که آدم باید بداند چیست؟ چرا جامعه ایرانی محزون است؟ آدم بی تاب و آشفته می‌تواند با شعر خودش را آرام کند؟ آینده کجاست و چه رنگی است؟ پناه بردن به گذشته ما را درمان می‌کند؟ عشق چه راز و رمزی دارد؟ با غم فقدان چگونه می شود رو به رو شد؟ آدم بی رؤیا به چه امیدی زنده است؟ هنر از تنهایی نشأت می‌گیرد؟ لذت‌ها چرا ناپایدار هستند؟ چرا دانش آکل عشقش را به مرجان پنهان کرد؟ و چرا بعضی آدم‌ها وقتی می‌خواهند خداحافظی کنند سلام می‌کنند؟»

برخی آثار منتشر شده رضا مهدوی هزاوه شامل قصه‌های هزاوه. اسب‌های باغ‌ملی. عطر ریخته در اصفهان، خاطرات قابل حمل، دست‌های من در همین نزدیکی است، بعضی از این داستان‌ها، آخرین عزیزم روی زمین است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها