دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
چاپ ۳۰ کتاب برای معرفی شهدای شاخص دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی از چاپ و انتشار ۳۰ کتاب در خصوص شهدای شاخص دانش آموز خبر داد و افزود: همچنین سه کتابچه نیز در مورد شهدا دانش آموز با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در دست تهیه است.

جهانگیر اسلام‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: استان آذربایجان‌غربی ۷۷۷ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است که بسیاری داوطلبانه در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که در این راستا اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش آموز استان در آبان‌ماه سال‌جاری برگار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی برگزاری اجلاسیه ۷۷۷ دانش آموز شهید ادامه داد: برگزاری یادواره لاله‌های روشن در ۴۲۷ مدرسه استان و ۱۸ یادواره نیز در سطح شهرستان‌های استان، برگزاری پویش همدلی با کودکان غزه، برگزاری اردوی یکروزه دانش آموزی، برگزاری مسابقات تیراندازی، انشا و مقاله نویسی از برنامه‌های جانبی اجلاسیه خواهد بود.

اسلام پرست از چاپ و انتشار ۲۰ تا ۳۰ کتاب در قطع پالتویی در خصوص شهدای شاخص دانش آموز خبر داد و افزود: همچنین سه کتابچه نیز در مورد شهدا دانش آموز با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در دست تهیه است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به تهیه مستند در خصوص دانش آموزان شهید استان نیز اظهار کرد: در این راستا دو مستند در مورد زندگی نامه دو شهید و بهمن جهانی و شهیده محبوبه آجرفروش در دست تهیه است.

وی افزود: مراحل پیش تولید مستند این شهدا در حال اتمام است و بزودی ضبط این مستند کلید خواهد خورد و در اجلاسیه شهدای دانش آموزی آبانماه اکران خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها