چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
هفته دفاع مقدس با بیش از ۷۰ برنامه در مراکز کانونی استان گلستان آغاز می‌شود

گلستان- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان گفت: اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی در مراکز کانونی استان ویژه هفته دفاع مقدس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است.

الهه غیناقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال در کانون همانند سال‌های گذشته پرشور و البته با محتوای بهتر انجام خواهد شد، گفت: اجرای بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی در مراکز کانونی استان ویژه این ایام پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقه کتاب‌خوانی در آزادشهر، نمایشگاه کتاب، مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی کتاب محور همراه با قصه‌گویی و روایت گری در بندرترکمن، پویش کتاب‌خوانی و معرفی سرداران شهید در بندرگز، خوانش خاطرات رزمندگان و برنامه همکلاسی آسمانی با محوریت پژوهش اعضای نوجوان کانون دلند درباره شهدای دانش‌آموز ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و پوستر با عنوان نشان افتخار و برنامه برای ایرانم باهدف معرفی کتاب‌های کانون با موضوع دفاع مقدس در کانون رامیان، کارگاه نوشتن خلاق و نامه‌ای از طرف یک شهید در علی‌آباد کتول نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

الهه غیناقی ادامه داد: نمایشگاه و معرفی کتاب و چاپ دستی در مرکز گالیکش و کارگاه معرفی کتاب حاج جلال و معرفی کتاب بمب بادبادک نیست و نیز کارگاه داستان‌نویسی و شعر در کلاله نیز پیش‌بینی‌شده است.

وی سپس گفت: نقد کتاب در مرکز شماره یک و نشست قصه‌گویی برای مادران با موضوع دفاع مقدس در مرکز شماره ۲ گنبدکاووس، رویدادهای لاله‌های سرخ و آسمانی‌ها در مرکز مجتمع فرهنگی، معرفی کتاب و داستان خوانی در مینودشت، نشست با نویسنده کتاب از صحرا تا خدا و معرفی شهدا در مراوه‌تپه و نیز نمایشگاه کتاب و مسابقه کتاب‌خوانی در کتابخانه سیار آزادشهر و رامیان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان در ادامه همچنین به برخی رویدادهای کتاب محور که ویژه این ایام برای اجرا در مرکز استان برنامه‌ریزی‌شده است، اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه ماه قلم با حضور اعضای انجمن نویسندگان نوجوان و تولید پادکست با عنوان مناجات لاله‌ها در مرکز شماره یک کانون شهرستان گرگان و نیز رویدادهای فرهنگی سنگر به سنگر و نیز یاد مردان خدا در مرکز شماره ۲ ازجمله برنامه‌های شاخص است.

به گزارش ایبنا، چهل و چهارمین سالروز دفاع مقدس با شعار «در راه فتح قله هستیم» از شنبه ۳۱ شهریورماه با اجرای متنوع فرهنگی و هنری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها