سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
نشر افق «آموزشگاه نقاشی نخودی» را منتشر کرد

کتاب «آموزشگاه نقاشی نخودی» اثر دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی به کوشش کتاب‌های فندق (واحد کودک و نوجوان نشر افق) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «آموزشگاه نقاشی نخودی» جلد سوم از مجموعه «قصه‌های نخودی» است که در این داستان، نخودی یک آموزشگاه نقاشی دایر می‌کند و حیوانات دیگر به عنوان هنرجو در این کلاس شرکت کرده و اتفاقات جالبی را رقم می‌زنند. نخودی در این کتاب با نقشی که برای خودش انتخاب کرده، معرفی می‌شود؛ هنرمند کوچکی که عاشق نقاشی‌کردن است و با مجموعه‌های متنوع تمبر معروف شده. همه او را به هنر می‌شناسند و ازش راهنمایی می‌گیرند و حتی پیشنهاد می‌دهند برای خودش کسب‌وکار جدید راه بیاندازد.

در این کتاب ضمن اشاره به مفاهیم مهمی مانند همکاری و داشتن اعتمادبه‌نفس، توصیه‌ای نیز به معلم‌ها شده است؛ اینکه خود را در همه حال مانند دانش‌آموزان، در مسیر یادگیری چیزهای جدید ببینند!

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

بفرمایید! این هم تابلوی آموزشگاه!

حالا فقط یک کار باقی مانده و آن هم پیدا کردن هنرآموز است.

چیزی نگذشت که داوطلب‌ها جلوی آموزشگاه صف کشیدند…

«خوش آمدی! خیلی وقت است نقاشی می‌کشی؟»

«نه!»

«رنگ موردعلاقه‌ات چیست؟»

«به‌به چه خوش‌مزه است!»

«تمبر دوست داری؟»

«تمبر؟ تمبر دیگر چیست؟»

دیوید کالی، نویسنده، تصویرگر و کارتونیست، تاکنون بیشتر از ۴۰ کتاب منتشر کرده که به ۲۱ زبان ترجمه شده‌اند. سباستین مورِن، تصویرگر این کتاب نیز تاکنون برای چند کتاب کودک و بزرگسال تصویرگری کرده است.

اطلاعات بیشتر:

کتاب «آموزشگاه نقاشی نخودی» به قلم دیوید کالی، تصویرگری سباستین مورن و ترجمه رضی هیرمندی در ۳۶ صفحه مصور رنگی و به بهای ۱۶۵ هزار تومان از سوی کتاب‌های فندق (واحد کودک و نوجوان نشر افق) برای گروه سنی «الف» و «ب» (کودکان ۳ تا ۹ سال) چاپ شده و در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط