شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
«به سوی دریا» داستانی فانتزی از ادبیات انگلیس منتشر شد

کتاب «به سوی دریا» به قلم سوزان کوپر با ترجمه بیتا ابراهیمی از سوی نشر افق منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «به سوی دریا» اثر سوزان کوپر، نویسنده داستان‌های انگلیسی است.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «این سرزمینی که توشیم یه دنیای متفاوته، اینجا هیچی با عقل جور درنمی‌آد! کالی و وسترلی دختر و پسری‌اند که در زندگی روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته و حالا هرکدام از راهی پرپیچ‌وخم وارد دنیای دیگری شده‌اند، دنیایی شگفت‌انگیز با فرمانروایان و قوانین متفاوت، آن دو سپس با هم سفری را آغاز می‌کنند که پر از خطر و ناشناخته‌هاست؛ اما در این میان یاد می‌گیرند چگونه زنده بمانند، عشق بورزند و راز حقیقی سفرشان را کشف کنند. "به سوی دریا" داستانی فانتزی‌جادویی و ماجرای سفری درونی است در جهت درک فلسفه زندگی و مرگ که از مسیری عجیب با موجوداتی گاه دوست‌داشتنی و گاه نفرت‌انگیز می‌گذرد.»

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

تاریکی کالی را در خود بلعیده بود، صدایی از دل آن به کالی می‌خندید، بعد صدا سخن گفت. کالی رهایی، آزادی و شادمانی را در صدایی شنید که از ناکجاآباد، و هم‌زمان از جایی گرم، راحت و عمیق به گوش می‌رسید.

صدا گفت: «وقتت مال خودته، زندگیت مال خودته، نه اون زن. ازش نترس، از هیچی نترس. راه خودت رو برو و ازش لذت ببر… چی‌کارت می‌تونه بکنه؟ خدایا، چهره‌های سنگی! مردم سنگی! اون بازی‌های مسخره‌شون! فقط از مخلوقات گستاخ اون فاصله بگیر و بعد هرجا که می‌خوای برو. از دریا خوشت می‌آد. صدای درخت‌های تبریزی رو یادته؟ صداش شبیه همون‌هاست. صدای دریا، و همچین حسی می‌ده…»

تاریکی او را تاب داد، آرام، مداوم و با ریتم؛ کالی که در دامانش تاب می‌خورد از شادی خندید.

اطلاعات بیشتر:

نشر افق، کتاب «به سوی دریا» به قلم سوزان کوپر را با ترجمه بیتا ابراهیمی در ۲۳۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و به بهای ۲۳۵ هزار تومان برای نوجوانان منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط