شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
۲ کارگاه ادبی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان زنجان گفت: دو کارگاه ادبی با حضور اسماعیل ارضی در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: انجمن علمی ادبیات فارسی دانشگاه زنجان با مشارکت انجمن شاعران ایران، کانون پرورش فکری زنجان و خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست کارگاهی همخوان را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این نشست با محوریت نقد و بررسی آثار شاعران جوان و نوجوان زنجانی و با حضور «اسماعیل ارضی» شاعر ترانه سرا و روزنامه نگار مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: این برنامه، دهم مهرماه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در محل اداره کل کانون پرورش فکری زنجان برگزار خواهد شد.

عیسی‌خانی، دیگر برنامه مشارکتی کانون را گرامیداشت ۷۸ سالگی حسین منزوی اعلام کرد و افزود: این برنامه نیز با عنوان «ماه بلند غزل معاصر ایران» و با حضور خانواده مرحوم حسین منزوی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مهمانان ویژه این برنامه بهروز منزوی، ابراهیم اسماعیل ارضی و علی محمد بیانی خواهند بود و در در این برنامه اشعاری از منزوی توسط شاعران زنجانی قرائت خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان زنجان افزود: این برنامه ساعت ۱۶ سه‌شنبه دهم مهرماه در محل دانشکده علوم احتماعیسالن حسین منزوی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط