یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
برگزیدگان پویش ۵۰ کتاب در ایلام تقدیر شدند

ایلام -مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام گفت: از برگزیدگان پویش ۵۰ کتاب تقدیر شد.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: از برگزیدگان پویش ۵۰ کتاب در تابستان به منظور پرکردن اوقات فراغت و ترویج فرهنگ مطالعه در میان کودکان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: تقویت و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان یکی از اهداف مهم و مستمر ابن اداره‌کل در طول سال است که توسط کتابداران این مجموعه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: کتابخوانی در کودکان و نوجوانان موجب رشد مغزی و عاطفی، تضمین موفقیت کودک در مدرسه، بهبود مهارت‌های زبانی، افزایش تمرکز و افزایش علاقه به دانش و یادگیری می‌شود.

وی ادامه‌داد: افزایش شناخت در مورد موضوعات مختلف، تقویت خلاقیت و قدرت تخیل، افزایش پیوند میان والدین و کودک، افزایش هوش و کاهش استرس و اضطراب در کودکان از فایده‌های مطالعه کتاب و دوستی کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی است.

حیدری در پایان با تقدیر از تلاش‌های کتابداران کتابخانه پروین اعتصامی شهر ایلام ادامه داد: پویش ۵۰ کتاب به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با محوریت کتابخانه عمومی پروین اعتصامی برگزار که با استقبال کودکان روبه‌رو و به ۲۵ نفر از کودکان جوایزی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها