پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
بانوان خبرنگار کردستانی در رویداد «طنین» رقابت می‌کنند

کردستان - مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری رویداد یک روزه «طنین» به همت سازمان بسیج رسانه استان خبر داد و گفت: این رویداد در راستای برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، سجاد عرفانی پنجشنبه در جمع بانوان حوزه رسانه استان اظهار کرد: سومین جشنواره «حریم رسالت» عرصه رقابت و درخشش بانوان رسانه در بهتر شناساندن الگوی موفق و تراز بانوی ایرانی اسلامی با هدف هویت سازی برای نسل جوان است.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه و بانوان خبرنگار می‌توانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه «زن و خانواده» در این جشنواره حضور داشته باشند، افزود: روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه از جمله محورهای عنوان شده برای رویداد طنین است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان ادامه داد: این رویداد که به منظور تبیین و تقویت هویت اسلامی ایرانی زن مسلمان و معرفی چهره زن تراز انقلاب اسلامی به نسل جوان برنامه ریزی شده است، از تحریف نقش زن و خانواده در انقلاب اسلامی نیز جلوگیری خواهد شد و ایجاد جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی با محوریت بانوان را در پی خواهد داشت.

عرفانی، کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر از جمله قالب‌های پیش بینی شده برای این رویداد برشمرد.

وی در بخش دیگری از این نشست رسانه‌ای عنوان کرد: امروزه مخاطبان به ویژه نسل «زد» به دنبال فضای مجازی هستند و کمتر از محتوای رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری استقبال می‌کنند و نیاز است که اصحاب رسانه با ورود به فضای مجازی و تولید محتوا در فضای مجازی غیررسمی اطلاعات و اخبار درست را به مخاطب منتقل کنند.

عرفانی، به اهمیت برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای پرداخت و افزود: این کارگاه‌ها با همراهی رسانه‌ها و بسیج رسانه استان برگزار می‌شود تا زمینه افزایش سواد رسانه در استان فراهم شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان یادآوری کرد: این رویداد تا بیستم مهرماه تمدید شده و خبرنگاران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها