دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
اعلام برنامه‌های گروه فرهنگی شاهدان شیراز

فارس- مسئول گروه فرهنگی شاهدان شیراز برنامه‌های هفتگی ادبی را اعلام کرد.

محمدرضا رفیعی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز به تشریح برنامه هفتگی گروه فرهنگی شاهدان شیراز پرداخت و گفت: «گلگشت سعدی» برنامه‌ای است که شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و حاوی سخنرانی، تفسیر و خوانش حکایت و غزل‌های سعدی است.

وی از برگزاری برنامه ادبی «شمیم مولانا» در روزهای یکشنبه خبر داد و گفت: در این برنامه که از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود، تفسیر و خوانش مثنوی انجام خواهد گرفت.

رفیعی‌راد دیگر برنامه ادبی گروه شاهدان شیراز را «نوای پارسی» عنوان کرد که روزهای دوشنبه برگزار می‌شود و حاوی سلسله نشست‌های شاهنامه خوانی است.

وی همچنین روزهای سه‌شنبه را ویژه با فارس شناسی عنوان کرد و افزود: این برنامه در ساعت ۱۷ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

رفیعی‌راد ادامه داد: کلاس خودشناسی و نقد و بررسی کتاب روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ اجرا می‌شود و چهارشنبه‌ها نیز «پسینی دلگشا با حافظ» به سخنرانی، حافظ خوانی در ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ اختصاص دارد.

وی از برگزاری محفل ادبی پنجره، نشست کارگاهی شعر و متن خبر داد و گفت: پنجشنبه‌ها نیز به خیام خوانی و مشاعره در گروه فرهنگی شاهدان شیراز اختصاص دارد.

به گزارش ایبنا؛ برنامه‌های گروه فرهنگی شاهدان شیراز در شیراز، خیابان کریمخان زند، کوچه ۱۱ عمارت تاریخی نصیر نظام برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها