سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۰
انتشار «قوانين و مقررات رسمي بسکتبال»

کتاب «قوانين و مقررات رسمي بسکتبال» اثر فدراسيون بين‌المللي بسکتبال (FIBA) با ترجمه محمد‌رضا مرادي چالشتري و ابراهيم عليدوست قهفرخي از سوي انتشارات بامداد کتاب منتشر شد./

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اين اثر با ارايه اطلاعاتي کامل و جامع در حوزه قوانين و مقررات بسكتبال و همچنين تجهيزات مسابقات اين رشته ورزشي مي‌تواند منبع مناسبي براي صاحبان باشگاه‌ها، داوران، مربيان ورزشکاران و علاقه‌مندان به اين رشته ورزشي باشد.

اثر حاضر در دو فصل کلي خلاصه شده است؛ فصل نخست حاوي اطلاعات کلي و کامل قوانين و مقررات بسکتبال و فصل دوم به شرح تجهيزات اين رشته ورزشي مي‌پردازد.

اين کتاب از هيچ مقدمه يا پيشگفتاري برخوردار نيست و مخاطب نمي‌تواند با نحوه جمع‌آوري اطلاعات و تنظيم و اهداف اين اثر آشنا شود ونيز کساني که تجربه‌اي در ورزش بسکتبال ندارند، نمي‌توانند از آن استفاده کنند زيرا شکل ساده بيان اطلاعات از سوي مترجمان، درک موضوعات عنوان شده به ويژه در بخش قوانين را براي مخاطب سخت مي‌كند. البته در عين حال، مصور بودن اين اثر، کمک بسياري در فهم مطالب به خواننده خواهد کرد.

کتاب «قوانين و مقررات رسمي بسکتبال» از سوي انتشارات بامداد کتاب در شمارگان 2000 نسخه، 144 صفحه و بهاي 30000 ريال منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    من دنبال اين كتاب بودم خيلي ممنون فقط اگه لااقل خريد الكترونيكي داشت يا قسمت هايي از متن كتاب را تايپ شده ميداشت خيلي خيلي بهتر م يشد ولي بازم ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط