سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷
چهارمین نشست دوره دوم جلسات «شعرخوانی»

چهارمین نشست «شعرخوانی» از دوره دوم این سلسله نشست‌‌ها عصر فردا، چهارشنبه (16 تیر) با حضور شاعران و علاقه‌مندان این حوزه در سرای دایمی اهل قلم برگزار می‌شود._

سیداکبر میرجعفری، شاعر و دبیر دومین دوره سلسله نشست‌های «شعرخوانی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: در حال حاضر این سلسله نشست‌ها بدون دعوت از منتقدان و میهمانان ویژه برگزار می‌شود تا برآورد‌های لازم از خواسته‌های شرکت‌کنندگان صورت بگیرد و روند نشست‌های آینده طبق نظر اعضای جلسات تعیین شود.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد در نشست‌های آینده برنامه‌ای برای بحث و بررسی مباحث ادبی و نقد و بررسی مجموعه شعرها در نظر گرفته می‌شود.

این شاعر استقبال از نشست‌های شعرخوانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شاعران شرکت‌کننده در این نشست‌ها در هر دو حوزه شعر کلاسیک و شعر نیمایی به شعرخوانی و قرائت جدیدترین سروده‌های خود می‌پردازند.

وی در پایان یادآور شد: در نشست‌های پیشین مجیدسعدآبادی، سیداحمدی نادمی، فریدون اکبری و جمعی دیگر از شاعران حضور داشته‌اند.

14 نشست در دوره نخست سلسله نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم برگزار شد. مژگان عباسلو دبیر این سلسله نشست‌ها بود.

چهارمین نشست دوره دوم جلسات «شعرخوانی» سرای اهل قلم چهارشنبه (16 تیر) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط