جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۲
«ارزيابي تاثيرات اجتماعي» به بازار مي‌آيد

تا هفته آينده كتاب ديگري از «محمد فاضلي» استاد مباحث اجتماعي در ايران، با عنوان «ارزيابي تاثيرات اجتماعي» از سوي انتشارات جامعه‌شناسان راهي بازار نشر مي‌شود./

سعيد اسلامي، مدير انتشارات جامعه‌شناسان، با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: كتاب «ارزيابي تاثيرات اجتماعي» ويژه پژوهشگران حوزه علوم اجتماعي است كه مي‌توانند با استفاده از موضوعات مطرح شده در كتاب، پروژه‌هاي اجتماعي را به روش ارزيابي آموزش ببينند.

اسلامي افزود: تمركز اصلي اين كتاب بر ارزيابي تاثيرات اجتماعي بر تغييرات يك جامعه است. نويسنده در اين اثر مي‌كوشد مسائل محيطي، اجتماعي و اقتصادي را به شيوه‌اي كاربردي مطرح و با انطباق آن به مصداق‌هاي علمي، ارزيابي تغييرات اجتماعي را بيان كند.

مدير انتشارات جامعه‌شناسان در ادامه گفت: اين كتاب در 9 فصل گردآوري شده كه در كنار اين 9 فصل؛ هفت ضميمه از برنامه‌هاي كاربردي در ارزيابي تاثيرات اجتماعي را آموزش مي‌دهد. 

اسلامي‌افزود: اين كتاب طرح‌ موضوعات اجتماعي، فرهنگي، زيست‌محيطي، اقتصادي و... را بيان مي‌كند و به خواننده مي‌آ‌موزد كه چگونه به ارزيابي تغييرات اجتماعي و تاثيرات آن بپردازد.

چاپ نخست كتاب «ارزيابي تاثيرات اجتماعي» در شمارگان 2000 نسخه و قيمت 50000 ريال تا هفته آينده از سوي انتشارات جامعه‌شناسان روانه بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط