چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰
«آموزش تكواندو پومسه» بر پله دوم مي‌نشيند

كتاب «آموزش تكواندو پومسه» اثر مشترك محمدحسين رباني، محسن افراد و محمد‌محسن رباني به چاپ دوم رسيد. مخاطبان اين كتاب، هنرجويان تكواندو هستند كه با مطالعه آن با اصول آموزش و آزمون فرم‌هاي تكواندو آشنا مي‌شوند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) چاپ دوم كتاب «آموزش تكواندو پومسه» با ارايه اطلاعات مربوط به هر يك از مهارت‌هاي «تكواندو پومسه» همراه با تصاويري در ابعاد بزرگ در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرد.

از تفاوت‌هاي چاپ دوم كتاب «آموزش تكواندو پومسه» با چاپ نخست آن مي‌‌توان به جايگزيني قوانين پومسه به جاي قوانين مبارزه اشاره كرد.

مولف درباره هدف از تاليف اين كتاب نوشته است: «يكي از اهداف بنده در جمع‌آوري اين كتاب، اين بود كه ساير تكواندوكاران و همچنين دوستداران هنر رزمي تكواندو بدانند كه تكواندو، صرفا مبارزه نيست بلكه شامل فرم‌ها، دفاع شخصي، ضربات نمايشي، شكستن اجسام سخت و ... به صورت كاملا حرفه‌اي مي‌باشد. پس چه بهتر است كه ما تكواندوكاران بتوانيم تكواندو را آن‌طور كه شايسته است، در معرض آگاهي عموم قرار دهيم تا همان‌گونه كه اكنون در سطح جهان و المپيك صاحب نام و مقام هستيم، بتوانيم پشتوانه‌هايي قوي و نيرومند براي آتيه ايران اسلامي پرورش دهيم و قدرت و هنر تكواندو ايران اسلامي را به جهانيان نمايش و اثبات كنيم. البته لازمه آن آگاهي بيشتر از علم پيشرفته تكواندو روز دنيا است.»

چاپ دوم كتاب «آموزش تكواندو پومسه» در شمارگان 3000 نسخه، 180 صفحه و بهاي 75 هزار ريال از سوي انتشارات علم و حركت به زودي منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط